کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، برای خودتان پلی بسازید – جف گوینز

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

برای خودتان پلی بسازید – جف گوینز

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
میلاد فتوحی جف گویینز شادن پژواک 01:14:14 633 - 0 از 0 رای 3805

توضیحات

برای خودتان پلی بسازید – جف گوینز

راهبردهای جاودان برای پیشرفت در عصر جدید

جف گوینز نویسنده کتابهای پرفروش "هنر کار کردن" ؛ "هنرمندان گرسنه نمی‌مانند"؛ "تو یک نویسنده‌ای" و " مابین" در این برنامه  شروع کار خود بعنوان نویسنده‌ی وبلاگ و بعد دسترسی به ایده‌های کتابهای پرفروش خود و نحوه تحقیقاتش برای نوشتن کتابها را توضیح می‌دهد.

افراد موفق و به ضعف‌های خودشان آگاهند همواره در حال یادگیری و بهبود عملکردشان و گرفتنِ بازخورد از اطرافیان خود می‌باشند. برای تاثیرگذاری در جامعه باید کاری که استعدادش را دارید و کاری که مردم از شما می‌خواهند و به آن احتیاج دارند را به هم پیوند بزنید.

 برای موفقیت باید حضور داشته باشید، حضور به این معنی که باید در محل حاضر شوی و جزئ از آن چیزی باشید که در صنعت‌تان اتفاق می‌اُفتد. پس با افراد هم فکر خودتان ارتباط برقرار کنید، انگیزه و بازخورد بگیرید و عمکلردتان را تصحیح کنید. آگاهی بدون عمل به دست نمی‌آید.

یکی از بهترین راه‌های خلاق بودن این است که به جایی بروید که خلاقیت در حال وقوع می‌باشد و این مفهوم ملحق شدن به صحنه و حضور می‌باشد.

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1398/03/03)

سلام، وقت بخیر، بنده چهارکتاب خریداری کردم که دوتاش پیغام میده فایلی وجود ندارد و کتاب اسر مرکب هم از فایل پنجم‌ موجود نیست، چه باید بکنم؟

(1396/09/13)

سلام من این کتاب صوتی را مبخوام خرید کنم ولی چون هبچ اعتمادی به خرید اینترنتی ندارم ممنون مبشم شماره کارت بدید براتون واریز کنم 09127565247 علی سلیمانی

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام