کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، اثربخشی آموزش - جف تویستر

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

اثربخشی آموزش - جف تویستر

مشخصات

گوینده مترجم سخنران ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
حامد بیطرفان فریبا سبز چمنی جف تویستر شادن پژواک 00:47:30 374 - 0 از 0 رای 5440

توضیحات

اثربخشی آموزش

بهبود یادگیری و عملکرد

 با گسترده شدن امکان ارتباطات اجتماعی، شرکت ها و کسب و کارها از قالب سنتی درآمده اند. امروزه ما به عنوان مشتری توانایی مقایسه کردن و سنجیدن کیفیت خدمات یا محصولات برند مورد نظرمان را به آسانی داریم.  در نتیجه،  هر کسب و کاری نیاز دارد تا برای باقی ماندن در صحنه خود را به سطح سایر رقبا نزدیک کند. 

جف تویستر، نویسنده، مشاور و مدرس دوره های آموزشی برای کسب و کارهاست. او تاکنون با صدها سازمان کوچک و بزرگ برای بهینه سازی خدمت رسانی به مشتریان همکاری کرده است. در ویدیوی 47 دقیقه ای "اثربخشی آموزش"، که 374 مگابایت حجم دارد, جف تویستر در مورد دوره های آموزشی سازمانی صحبت می کند. 

معمولا مدیران سازمان این دوره ها را از جمله بهترین راهکارها برای بروزرسانی مهارت های کارمندان خود و در نتیجه افزایش میزان سوددهی شرکت می دانند. اما مشکل بزرگ این است که در بسیاری از موارد هیچ تصوری از روش های سنجیدن اثربخشی این دوره ها ندارند. جف تویستر در "ویدیوی اثربخشی آموزش" به ما یاد می دهد که:

• چگونه نرخ بازگشت سرمایه در یادگیری را مشخص کنیم 

• ارزیابی اینکه آیا اهداف آموزشی در سازمان محقق می شوند یا خیر

• بررسی چند مدل محبوب برای تعیین اثربخشی کلاس ها و دوره های آموزشی 

• در اختیار گذاشتن چهارچوب کاری مناسب برای پیاده سازی این مدل ها 

با دیدن این ویدیو و استفاده از ابزارهایی که معرفی می شود، اطلاعات لازم را برای اعتبارسنجی استراتژی آموزشی فعلی تان به دست می آورید. همچنین می توانید پیشنهاداتی مستند را جهت پیشرفت دوره ارائه کنید که متناسب با نحوه ی یادگیری واقعی شرکت کنندگان در کلاس مطرح می شوند.

در فایل های تمرینات این دوره،  برنامه های ارزیابی، گزارشات، چک لیست ها و کاربرگ های نمونه ای هم قرار دارد که می توانید جهت ارزیابی برنامه توسعه کارکنان خود از آنها استفاده کنید.

 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام