کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، ذهن خلاق – تونی بوزان

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

ذهن خلاق – تونی بوزان

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
تونی بوزان (Tony Buzan) مسعود تقی پور شادن پژواک 00:55:22 664 - 0 از 0 رای 4814

توضیحات

ذهن خلاق – تونی بوزان

 با استفاده نقشه ذهنی، از ظرفیتِ ذهنِ خلاق‌تان بیشتر استفاده کنید 

ذهن شما مانند یک اژدهای خفته است. ظرفیت و توانایی آن برای به ارمغان آوردن چیزهایی که در زندگی آرزویش را دارید بسیار فراتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. اما مشکل این است که ما در زندگی روزمره، از کمتر از یک درصد پتانسیل مغز خودمان استفاده می‌کنیم.

تقریبا هیچ کدام از ما نه تنها راه درست فعال سازی توانایی های ذهنی مان را نمی دانیم؛ بلکه، از روشهای نادرست برای پر کردن مغزمان از داده های مختلف استفاده می کنیم. تونی بوزان تلاش کرده است تا آشفتگی ذهنی را ساماندهی کند. او که به عنوان مبتکر "تئوری نقشه ذهنی" شناخته می شود، در این ویدیوی 55 دقیقه ای با حجم 664 مگابایت، اصول استفاده درست از مغز را آموزش می دهد. 

تونی بوزان در همین رابطه می گوید: "پیوند‌های مغزی ما، اولین زبان برای برقراری ارتباط با دیگران است و این پیوندهای مغزی تا جایی که تخیل ما اجازه می‌دهد، می‌تواند گسترش پیدا کند".

اما نقشه ذهنی چیست؟ نقشه‌ی ذهنی، پیوندهای مغزی ما را شکل می‌دهد و مرکز اصلی این نقشه، از تصاویر شکل می‌گیرد. تصویر به اندازه‌ی هزاران کلمه ارزش دارد. بنابر تونی بوزان از مخاطبان خود می خواهد تا افکار و خلاقیت‌ خود را با کلمه‌ نشان ندهتد، بلکه آنها را به تصویر بکشند. پس ظرفیت شما برای خلاقانه فکر کردن، بی‌نهایت می‌باشد.

در حال حاضر ما در  عصرِ هوش هستیم، یعنی جایی که می‌توانیم هوشمند باشیم و از اطلاعات فروانی که وجود دارد،  به طورِ هوشمند استفاده کنیم. بنابراین، تهیه این ویدیو و استفاده از مطالبی که در آن گفته شده می تواند نقطه شروعی باشد برای اینکه هوشمندانه تر فکر کنید و از این ابزار خدادادی یعنی مغز خود بیشترین بهره را ببرید. 

شما می توانید سایر عناوین تونی بوزان را با کلیک روی لینک مشاهده کنید.  

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام