کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  -  قسمت چهارم کمک و سرویس‌دهی در جهت فروش بیشتر

۸,۰۰۰ تومان

خرید

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی - قسمت چهارم کمک و سرویس‌دهی در جهت فروش بیشتر

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 00:44:01 528 - 0 از 0 رای 4656

توضیحات

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی

قسمت چهارم

کمک و سرویس‌دهی در جهت فروش بیشتر

 

فروش به افراد اشتباه را متوقف کنید. خیلی از کسب و کارها و فروشندگان مقدار زیادی زمان، انرژی، پول، منابع و بودجه را صرف معرفی محصول به افراد اشتباه می‌کنند. اگر سعی کنی برای همه، همه چیز باشید، برای هیچکس هیچی نخواهید بود.

به جای فروختن به افراد بیشتر، باید برعکس عمل کنید و سعی کنید به افراد کمتری بفروشید؛ تمرکزتان را معطوف کنید به مشتریان احتمالی که محصولات شما نیازهای آنها را برطرف می‌کند. در اصل باید بدنبال افرادی باشید که آنها شما را می‌خواهند؛ مهم نیست شما چه کسی را می‌خواهید، مهم این است  چه کسی  شما را می‌خواهد.

افرادی را پیدا کنید که قبلا خودشان اعلام کردن و یا خودشان تشخیص داده‌اند که  مشکلی دارند، نه اینکه بدنبال این باشید که همه را متقاعد کنید که مشکل دارند.  مشخص کنید، کدام نوع مشتری بیشترین نیاز، بیشترین پول، بیشترین سهولت دسترسی، سریع‌ترین زمان تصمیم گیری و آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین نوع خدمات را دارد و بیشترین مدت با شما همراه خواهند بود و بیش از همه کار با آنها لذت بخش خواهد بود.

فروش، انتقال احساسات می‌باشد و هرکسی حس کنه قدرتمندتر است، بیشترین تاثیر را برو دیگران دارد. از بین همه احساسات و عواطف انسانی که داریم، اشتیاق بیشترین تاثیر را روی دیگران می‌گذارد.

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام