کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، پرورش خلاقیت - تاد دوت

۵,۰۰۰ تومان

خرید

پرورش خلاقیت - تاد دوت

مشخصات

سخنران گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
تاد دوت محسن زرآبادی پور شادن پژواک 00:29:43 197 - 0 از 0 رای 4356

توضیحات

پرورش خلاقیت - تاد دوت

معمولا وقتی در جمعی هستید و صحبت از خلاق بودن و خلاقیت شغلی مطرح می شود، بسیاری از ما فکر می کنیم این یک "آپشن ویژه" است که خداوند برای بعضی از ادمها در نظر گرفته و سایرین بهره ای از آن ندارند. به بیان دیگر ما خلاقیت را خدادادی یا ارثی می دانیم. اما تابحال اشتباه فکر می کردید! همانطور که از زبان تاد دوت، مربی و نویسنده حوزه مدیریت خواهید شنید "خلاقیت یک مهارت است که هر کسی می تواند یاد بگیرد". 

در ویدیوی "پرورش خلاقیت" به مدت 30 دقیقه، تاد دوت مسیری را که برای آموختن خلاقیت شغلی نیاز دارید به شما آموزش می دهد. این دوره به شما می آموزد تا منابع حرفه ای تان (از قبیل شبکه شخصی، تخصص، اطلاعات و منابع مالی) را مجددا ارزیابی کنید. او کار را از توضیح دادن مفاهیمی مانند ارزیابی ریسک شخصی و پرداختن به مفهوم سرمایه اجتماعی آغاز می کند. سپس در مراحل مختلف، آغاز فرایند خلاقیت در محل کار را شرح می دهد که شامل این موارد است:

• تعامل با افرادی که هم اکنون می شناسید 

• گسترش دادن شبکه کنونی آشنایان خود

مرحله بعدی آشنایی با مفاهیمی مانند"OPM" یا استفاده از پول دیگران است و ارزش کارمندان دارای منابع گوناگون را در نظر کارفرماها خاطرنشان می کند. بالاخره در مرحله آخر برای پیشرفت هر چه بیشتر در زمینه خلاقیت در محل کار شما، تکنیک هایی را برای کمک گرفتن از افراد و گروه های خارج از شبکه فعلی خود یاد می گیرید. 

تاد دوت همچنین درباره رفتارهایی یا شما صحبت می کند که برای ترویج منافعی مثل پرسیدن سوالات مناسب و ایجاد شبکه ارتباطی گسترده مفید خواهند بود.

شما می توانید سایر عناوین تات دوت را با کیلک روی لینک مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بیوگرافی تاد دوت به لینک مراجعه کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام