کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، غلبه بر خستگی – جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

غلبه بر خستگی – جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:26:52 191 - 5 از 1 رای 6659

توضیحات

غلبه بر خستگی – جول اوستین

ایما‌‌ن‌‌تان را حفظ کنید و با اعتماد به خدا؛ دوباره قدرت بگیرید

 

زمانیکه مدت زیادی را در مبارزه به سر می برید, ممکن است خیلی راحت نا‌امید شوید و دست از تلاش بردارید. وقتی مشکل, بیشتر از چیزی که انتظار داریم ادامه پیدا می کند، اینجاست که خستگی سراغمان میاید. خستگی یعنی حس لذت از انجام کار را  از دست بدهیم.

خداوند می‌فرماید در کار درست خسته نشوید. نگذارید زمان مانع شما شود, نگذارید یأس و افکار منفی شما را تسلیم کند. وقتی خسته اید, ان اشتیاق، اراده و شجاعت لازم برای جنگیدن را نخواهید داشت. نگذارید که خستگی شما را از پیروزی دور کند و جلوی تحقق رویایتان را بگیرد. 

جول اوستین معتقد است زمانیکه شرایط خیلی سخت است و بیشترین وسوسه را برای تسلیم شدن دارید, یعنی پیروزی نزدیک است. با خودتان درست حرف بزنید تا شجاعت، اراده و بصریت پیدا می کنید. وقتی ذهن‌تان را در جهت درست هدایت کنید, خدا به شما قدرت ادامه کار را می‌دهد. 

انسان منتظر شخصی است که دنبال لطف خداست و این انتظار باید پویا باشد. 

اگر خدا را در الویت قرار دهید, تلاش‌تان را به موفقیت تبدیل می‌کند. لطف خدا در زندگی,  شما را به بالاترین سطح ممکن خودتان می‌رساند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید خدا رو شکر کنید. کل روز به قول‌هایی که خدا داده است فکر کنید. ذهن‌تان را از افکار امیدوار کننده و ایمان و افکار پیروزی بخش پر کنید.

 

 

978-622-6571-90-6   شماره شابک

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1395/01/06)

سلام صدای موزیک خیلی بالا است آزاردهنده است

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام