کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند – کن بلانچارد

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند – کن بلانچارد

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
حامد بیطرفان , فرزانه فائزی, محسن زرآبادی پور , مهیار ستاری , ندا پوریان ثریا رضایی کن بلانچارد (Ken Blanchard) شادن پژواک 0 02:58:48 - 0 از 0 رای 3605

توضیحات

نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند – کن بلانچارد

مجموعه تکنیک های ساده ی تاکید بر نکات مثبت و تغییر مسیر جنبه های منفی و در نتیجه افزایش بهره وری در منزل و محل کار

کارمندان شما در محل کار، و همسر و فرزندانتان در منزل چه نکات مشترکی با یک نهنگ قاتل 5 تُنی دارند؟

طبق گفته های مشاور ارشد و نویسنده ی پرفروش کتابهای کسب و کار، کِن بلانچارد (Ken Blanchard) و همکاران نویسنده اش از پارک آبیِ "دنیای دریا"، احتمالاً این دو خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید نقاط مشترک دارند. 

بلانچارد در کتاب محرک و الهام بخش جدیدش توضیح می دهد که هم نهنگ ها و هم افراد، وقتی بر نکات مثبتشان تاکید کنید بهتر عمل می کنند. او نشان می دهد که چگونه استفاده از تکنیکهای مربیان حیوانات – به خصوص مسئولین نهنگ های پارک آبی "دنیای دریا"- می تواند اثربخشی در محیط منزل و محل کار شما را افزایش دهد.

وقتی وِس کینگزلی (Wes Kingsley) پدر خانواده و مدیر شرکتی تجاری، از پارک "دنیای دریا" دیدن کرد، از توانایی مربیان در تربیت نهنگ های قاتل، که از قضا عظیم ترین موجودات اقیانوس هم هستند، و آموزش آنها برای اجرای چنین حرکات و جست و خیزهای شگفت انگیزی، حیرت زده شد.

 بعدها که با سرمربی مجموعه صحبت کرد، روشهای ایجاد اعتماد، تاکید بر نکات مثبت و تغییر مسیر جنبه های منفی – یعنی تمام روش هایی را که این حرکات خارق العاده را ممکن می ساخت- یاد گرفت. 

کینگزلی به سبک مدیریتیِ مبتنی بر اتهام زنی و سرزنشِ  خود نگاه دقیقی انداخت و متوجه شد که چطور برخی از نقطه ضعفهای او به عنوان یک مدیر، همسر و پدر، در واقع از اعتماد بین طرفین کاسته و به روابط آسیب رسانده است. او کم کم تفاوت بین روشهای "عیبجویی و مچ گیری" (توجه به افراد هنگام اشتباه کردن) و "نهنگ ها اعتماد می کنند" (توجه و تحسین افراد در حین انجام  درست کارها) را فهمید.

در کتاب "نهنگ ها اعتماد می کنند"، کِن بلانچارد نشان می دهد چگونه به جای ایجاد موقعیت هایی که باعث تحقیر و تضعیف روحیه ی افراد می شود، با تاکید بر نقاط مثبت و تغییر مسیر، جنبه های منفی را به بهترین ابزار افزایش بهره وری تبدیل کنیم. تسلط بر این روش ها به شکل خارق العاده ای راحت است، می-توانند به خوبی در محیط منزل هم به کار برده شوند و به خوانندگان این امکان را می دهند تا در زندگی شخصی، شادتر و موفق‌تر بوده، والدین بهتر و همسران متعهدتری شوند.

ارسال پیام