کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون - کن بلانچارد

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون - کن بلانچارد

مشخصات

مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
هنگامه خدابنده کن بلانچارد (Ken Blanchard) شادن پژواک 12 02:53:42 - 0 از 1 رای 9542

توضیحات

آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون - کن بلانچارد

مشکلی که برای شما نیست را برعهده نگیرید. شما هم صاحب آن میمون نیستید!

اگر شما نیز جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که از مشکلات خلق شده توسط دیگران به ستوه آمده‌اند، مژده می‌دهیم که با خواندن کتاب کنونی، تحولی در زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. این کتاب، هرچند به ماجرای یک مدیر می‌پردازد؛ اما، در خصوص سایر نقش‌هایی که ما در زندگی به عهده می‌گیریم، مخصوصا نقش پدری و مادری و معلمی هم مصداق دارد.

در این کتاب داستان مدیر عجولی را می‌خوانید که به ساعت‌ها کار سخت عادت داشت و با این حال ظاهرا هیچ‌گاه در رسیدگی به تمام وظایفش موفق نبود. مدیر یاد شده روزی در مورد مفهوم مدیریت میمون‌ها و سپردن ابتکار عمل به کارکنان می‌شنود، به این ترتیب کارمندان خود باید از "میمون‌هایشان" مراقبت کرده و به آنها غذا می‌دادند. این مدیر به مرور زمان نحوه برقراری ارتباطی موثرتر با مدیر ارشد خود و رعایت ِالزامات سازمانی را یاد می‌گیرد. در نتیجه، علاوه بر بهبود چشمگیر در عملکرد دپارتمان زیر نظرش، دورنمای حرفه‌ای او نیز ارتقا پیدا می‌کند. 

ماجرا به دو سال پیش و جلسه ناهار کاری بین من و دوستم، مدیر یک دقیقه‌ای، برمی‌گردد. هنگام صرف ناهار با دوستم، تمام مدت از وضعیتِ کار خود ناله می‌کردم. او به سخنانم گوش داد و سپس ریشه تمام مشکلاتم را شناسایی کرد. از اینکه می‌دیدم راه حل مشکلاتم اینقدر واضح بوده، حیرت‌زده شده بودم. 

آنچه  بیش از همه بر شدت تعجب من اضافه می‌کرد، این بود که باعث و بانی تمام ِمشکلاتم، شخص خودم بودم. 

با حیرت و تعجب گفتم،"میمون‌ها! هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم مشکل من میمون‌ها باشند"....

برای آشنایی با بیوگرافی کن بلانچارد کلیک کنید. 

ارسال پیام