کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی اراده آهنین - اوریسون سوئت ماردن

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی اراده آهنین - اوریسون سوئت ماردن

مشخصات

نویسنده گوینده مترجم ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
اوریسون سوئت ماردن علی اصغر قره خانی عزت الله شبانی شادن پژواک 7 01:52:02 - 3.828125 از 7 رای 6558

توضیحات

اراده آهنین - اوریسون سوئت ماردن 

شخصیت هر فرد، همان تجسم کامل اراده اوست

بعنوان یک قانون باید گفت که همه کسانی که کارهای بزرگی در دنیا انجام داده اند، افرادی بی باک، پر‌حرارت، پافشار، سرسخت، و متکی به خود و خودباور بوده‌اند. آنها شجاعت حرکت خارج از حیطه تکرار و روند عادی جمعیت را داشته‌اند و همچنین شجاعت انجام عملی اصیل را داشته‌اند. آنها از اینکه ژنرال باشند نترسیده‌اند.

در دنیای شلوغ و پر ازدحام و عصر رقابتی حاضر، واقعا جای زیادی برای جوانان کمرو، محجوب و خجالتی، مردد و دودل وجود ندارد. 

کسی که در عصر حاضر می‌خواهد موفق باشد و موفقیتی بدست آورد نه تنها می‌بایست شهامت داشته باشد، بلکه باید شجاعت شکار فرصتها را داشته باشد. کسی که همواره منتظر شرایط اطمینان بخشی است هرگز برنده نخواهد بود.

افزایش استفاده و ایجاد نظم در قدرت اراده‌، همان لحظه برترِ تعالی فرد به سوی موفقیت است. قدرت اراده بخشی از قدرت خدایی است، بخشی که قدرت آفرینش و خلق دارد. ما از فرمان خدایی صحبت می‌کنیم که از نور ساخته شده است. تمام دستاوردهای تاریخ بشری حاصل انتخابها، تصمیمات، و آفرینشهای نیروی اراده انسان بوده است. 

کتاب اراده آهنین از تالیفات دکتر اوریسون سوئت ماردن،کتابی است فاخر در زمینه اوج قدرت اراده و سبک نگارش این نویسنده بزرگ نیز به نحوی است که در هنگام مطالعه برخی از صفحات کتاب، برای لمس بهتر مطالب، آن را خواهید بست تا عمق گفتار وی را به طور دقیق درک کنید و شاید ساعت‌ها در مورد برخی از جملات آن تفکر خواهید نمود.

شاید اغراق نباشد که اذاعان کنیم، چنانچه برنامه‌ای را در ذهن می‌پروانید و هنوز به قطعیت در مورد آن تصمیمی را اتخاذ ننموده‌اید، با خواندن این کتاب و در میانه‌های آن، شما تصمیم لازم را خواهید گرفت و در واقع تکلیف‌تان را با موضوع مذکور روشن خواهید نمود و به احتمال زیاد آن را عملی خواهید نمود.    

اگر به معنای واقعی، در جستجوی کتابی انگیزاننده و الهام بخش برای ایجاد حرکتی نوین در زندگی خود هستید، مطمئنا این کتاب را بیش از یک بار خواهید خواند تا معنای واقعی کلمات و جملات آن قطره قطره در ذهن و تفکر شما رسوخ کند.

دکتر اوریسون سوئت ماردن (11 ژوئن 1848 – 10 مارس 1924) مؤلف بیش از 50 جلد کتاب با موضوعات روانشناسی، خودسازی، موفقیت و سلامت می‌باشد و نویسنده‌ای است که تالیفات وی الهام بخش کارآفرینان و مخترعین بزرگ آمریکا نظیر هنری فورد، توماس ادیسون، جی پی مورگان و هاروی فایراستون بوده و پس از مطالعه کتابهای وی ، تاثیرات آن در زندگی این افراد نمایان گردیده است.

امروزه نیز بسیاری از مربیان و معلمان مباحث و مقولات خودسازی و موفقیت، از نوشته های این نویسنده بزرگ الهام می‌گیرند و دست نوشته‌های این نویسنده فقید، ماخذ و مرجع توسعه این دانش می‌باشد و هنوز هم کارآفرینان بزرگ با مطالعه تالیفات وی اشتیاقی آتشین برای موفقیت دارند.

ارسال پیام