کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی رستگاری در تاریکی - جول اوستین

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی رستگاری در تاریکی - جول اوستین

مشخصات

مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
هنگامه خدابنده جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 18 09:44:37 - 3.125153 از 35 رای 8804

توضیحات

رستگاری در تاریکی – جول اوستین

همه چیز در جهت خیر و صلاح شماست

وقتی سخن از "برکت" به میان می‌آید، بیشتر ما چیزهای خوبی که در زندگی در اختیار داریم را به یاد می‌آوریم و مجددا از نعمت سلامت برخوردار شده باشیم. برکت‌ها و خاطرات خوش دست در دست هم دارند. به واقع، وقتی اوضاع بر وفق مراد است شادمانی کردن و شکرگزار بودن راحت است. 

اما در آن هنگام که اوقات واقعا دشواری را پشت سر می‌گذرانیم چه؟ در خصوص این زمان‌ها در زندگی چه می‌توان گفت؟

جول اوستین می گوید در زندگی همه ما، اوقاتی هست که از میان نقاط تاریک حیات‌مان عبور می‌کنیم. در این اوقات دلسرد شدن، دست کشیدن از رویاهایی که در سر داشتیم و‌اندیشیدن به پایان راحت‌ترین کار است. ‌اما خداوند دقیقا از همین دوران بیشترین بهره را می‌برد. دانه‌ای را در ذهن خود مجسم کنید. این دانه تا هنگامی‌که در نور باشد جوانه نمی‌زند و هرگز  آن گیاهی که باید از آن پدید نمی‌آید. بلکه بایستی در خاک، در جایی تاریک کاشته شود، تا آن قوه درونی‌اش صورت واقعی به خود بگیرد. به همین قیاس، در وجود ما نیز دانه‌های تعالی در قالب ِرویاها، اهداف، استعدادها و توان بالقوه مان به‌امانت گذارده شده است که تنها در مکانی تاریک مجال بروز دارد. 

هر انسانی که دستاوردی عظیم داشته از نقاط تاریک زندگی خود بسلامت عبور کرده است. در همین نقاط سردرگم زندگی است که رشد می‌کنیم. اینجاست که شخصیت واقعی ما شکل می‌گیرد، اینجاست که اعتماد به خداوند و استقامت ورزی را یاد می‌گیریم، و ماهیچه‌های معنوی ما ورزیده می‌شوند. در دشواری‌ها بیشتر دعا می‌کنیم، به خداوند نزدیک‌تر می‌شویم، زمانی را در سکوت گذرانده و الهامات الهی را دریافت می‌کنیم. در این مکان‌های تاریک است که اولویت‌های خود را در زندگی بار دیگر سبک و سنگین می‌کنیم، سرعت خود را آهسته کرده و زمانی را به خانواده‌مان اختصص می‌دهیم و به پاس آنچه خداوند به ما بخشیده است وی را سپاس می‌گوییم.

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

  • 1

(1398/03/06)

عالی

(1398/03/06)

عالی

  • 1

ارسال پیام