کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، عشق بدون شرط - نیک ویجیک

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

عشق بدون شرط - نیک ویجیک

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
نیک ویجیک (نیک ووییچیچ) - (Nick Vujicic) حمید سربندی شادن پژواک 00:45:43 224 - 1 از 1 رای 9707

توضیحات

عشق بدون شرط - نیک ویجیک

عشق بزرگترین هدف زندگی است

 

تصویری که بسیاری از ما از خودمان و توانایی هایمان داریم در سنین حساس نوجوانی شکل می گیرد. این تصویر به تدریج آنچنان در ذهن ما ریشه می دواند که تبدیل به باور مسلط ما می شود.  

نیک ویجیک ثابت کرد که انسان برای موفق شدن به چیزی جز قدرت اراده خود نیازی ندارد. او که به صورت مادرزادی بدون دست و پا متولد شده است یکی از برترین سخنرانان انگیزشی و یک مربی معنوی به شمار می رود. در این ویدیو همراه او باشید تا تصورات درست و غلط دوران نوجوانی را برایتان بیان کند. 

نیک ویجیک در این سخنرانی 45 دقیقه ای با عنوان "عشق بدون شرط" که در جمع دانش آموزان دبیرستانی ارائه شده است درباره دوست داشتن خود به عنوان اصل اساسی موفقیت در زندگی صحبت می کند. 

ویدیوی "عشق بدون شرط" به مخاطبان خود می گوید"باید ببینید کی هستید. باید خودتان بفهمید و باید این توانایی را داشته باشید که به خودتان احترام بذارید و قبل از اینکه بخواهید محیط اطرافتان را تغییر بدهید، یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید". علاوه بر این یاد می گیرید تا دیگران را نیز دوست داشته باشید و عشق به دیگران هدیه کنید و این چرخه را ادامه بدهید.  

 نیک ویجیک همچنین شما را تشویق می کند تا به زندگی خود از منظری دیگر نگاه کنید و هدفتان را پیدا کنید. 

شما می توانید زندگینامه نیک ویجیک را از سایت رسابوک مطالعه نمایید . سایر عناوین نیک ویجیک رابا کلیک روی لینک مشاهده کنید.  

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام