کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، زندگی شاد - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

زندگی شاد - جول اوستین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) مهبد قناعت پیشه شادن پژواک 00:28:20 99.3 - 3.5 از 2 رای 13578

توضیحات

زندگی شاد 

جول اوستین 

شادی خود را مجدداً به دست آورید

 یکی از بزرگترین نعمت های دنیا که برای لذت بردن از آن به چیزی بیشتر از اراده خود نیاز نداریم ، شاد بودن است . لبخند و شادی به مساوات در اختیار همه مردم جهان قرار دارد . اما در ارتباط با مسئله شادی عموما ما دچار دو اشتباه بزرگ هستیم :

اول اینکه تصور می کنیم شادی حتما باید به خاطر یک اتفاق بزرگ و خارق العاده باشد . 

• دوم اینکه فکر می کنیم شادی چیزی است که از بیرون اتفاق می افتد . 

بنابراین با این دو خطای آشکار ، بسیاری از فرصت های شاد بودن را در زندگی هدر می دهیم یا اصلا نمی بینیم. 

جول اوستین ، سخنران و نویسنده انگیزشی معروف در ویدیوی "زندگی شاد" مفصل در مورد شادی صحبت می کند. مثل همیشه او زبانی ساده و صمیمی را برای انتقال صحبت هایش به مخاطبان انتخاب کرده است . شما می توانید به راحتی همراه سخنان او شده و مصداق های عینی آن ها را در زندگی خود  و اطرافیان مشاهده کنید. 

با مشاهده ویدیوی زندگی شاد به مدت 30 دقیقه، خواهید دانست که شادی، صرف نظر از هر اتفاقی که اکنون در زندگی تان جریان دارد، انتخابی کاملا شخصی است . همینطور شادی، امری درونی و همیشه حاضر است. نیازی ندارید که آن را بیرون از خود، در اشیای مادی، اتفاقات یا ارتباط با دیگران جستجو کنید. 

رسیدن به این نتیجه ی فوق العاده دیدگاه جدیدی را از زندگی به شما می بخشد. جول اوستین سعی دارد تا شما درک کنید که شادی از سپاسگزار بودن و پذیرش زندگی و پذیرفتن مسئولیت خودتان در زندگی ناشی می شود.  او می گوید: "خداوند زندگی شما را به شما داده تا از آن لذت ببرید، شما هر آن‌چه بر ای شاد بودنتان لازم است را دارید".

به این ترتیب امیدوار هستیم تا پس از مشاهده ی ویدیوی زندگی شاد، به یک درک جدید از مفهوم شادی و شاد بودن برسید و آن را در زندگی و ارتباطات خود اعمال کنید. شما می توانید نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان زیر همین صفحه در میان بگذارید. 

 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام