کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، پایانی بزرگ – دارن هاردی

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

پایانی بزرگ – دارن هاردی

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 00:50:34 177 - 1.5 از 4 رای 11914

توضیحات

پایانی بزرگ - دارن هاردی 

چگونه قطعا به آرزوهای تان برسید

همیشه تلاش نهایی است که پیروزی رو تعیین می کند. ثانیه‌های آخرِ یه بازی یا روز، فرق بزرگ را ایجاد میکند. تو یه مسابقه ورزشی، آخرین ضربات به توپ، برنده رو تعیین می کند که همان پایانی بزرگ  در راه پیروزی می باشند.

همه شروع میکنند. همه سال رو محکم و قوی شروع میکنند. همه برنامه‌ی رژیم غذایی دارند. همه برنامه‌ی ورزشی دارند. همه تمرینهایی را شروع میکنند که نتایج خارق‌العاده‌ای دارد ولی این فقط استارت کار میباشد. دارن هاردی در ادامه می گوید خیلی از افراد  برای جلب مشتری برنامه‌ریزی میکنند، شامهای عاشقانه با همسرشان . عادتهای جدید و خوب ایجاد می کنند. اما شروع شما، تعیین کننده موفقیت نیست. موفقیت همیشه با پایان تعیین میشود . موفقیت به کیفیت شروع نیست، به کیفیت پایان کار میباشد . و تعداد معدودی به اخر میرسند.

اگه به در بسته خوردید، عقب‌نشینی نکنید. پا پس نکشید؛ ان در را بشکنید و عبور کنید و این باعث میشود که  از بقیه متمایز باشید. پس اگر رنجی نباشه گنجی هم نیست.

فقط یه مقدار  بیشتر از حد توانتان کار انجام دهید . چند کار کوچک که در انتهای هر روز انجام می دهید، می تواند  در بلند مدت اثر تصاعدی ایجاد کند برایتان بصورت اثرمرکب عمل کند.

برای مطالعه زندگی نامه دارن هاردی روی لینک کلیک کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام