کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، رهایی از افکار محدود کننده - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

رهایی از افکار محدود کننده - جول اوستین

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
مهبد قناعت پیشه جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:23:10 97.3 - 2.75 از 3 رای 9945

توضیحات

رهایی از افکار محدود کننده - جول اوستین

 

شما چقدر از افکاری که در سر دارید آگاه هستید؟ تا چه اندازه قدرت افکار خود را می شناسید و نسبت به متوقف کردن یا برعکس تشویق کردنشان توانا هستید؟ جول اوستین، نویسنده و سخنران توانای معنوی در این ویدیو به همین موضوع می پردازد. 

در ویدیوی کوتاه 12 دقیقه ای با عنوان "رهایی از افکار محدودکننده" با شنیدن روایت هایی مذهبی و دانستن کاربرد درس ها و پیام های جاودانی که در زندگی امروزی دارند، می توانید مدیریت افکار خود را بهتر از گذشته سازماندهی کنید. 

جول اوستین می گوید "شما می‌توانید از افسردگی، کمبود اعتماد به نفس و اضطراب رها شوید. خداوند تاج رحمت بر سر شما نهاده، او ردای عزت بر تن شما پوشانده، خداوند از روح خود در وجود شما دمیده، اجازه ندهید تفکرات محدود کننده جلوی رسیدن شما به سرنوشت‌تان را بگیرد".البته در ابتدا لازم است که به وجود این عوامل منفی در زندگی خود اقرار کنید و سپس دنبال رفع کردنشان باشید. 

اوستین در ادامه می گوید "اگر خودتان چیزی را از بین نبرید، آن چیز نهایتاً شما را از بین می‌برد، اگر آن رفتار بد را از بین نبرید، نهایتاً شما را از بین می‌برد، اگر عصبانیت، اعتیاد، افسوس خوردن را متوقف نکنید، این‌ها نمی‌گذارند شما به سرنوشت خودتان دست پیدا کنید".

شما می توانید بیوگرافی کامل جول اوستین را با کلیک روی همین لینک مطالعه کنید. همچنین سایر آثار جول اوستین نیز برای مشاهده و خرید در اختیار شما قرار دارد. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام