کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، سمینار آموزشهای مالی پدر پولدار - رابرت کیوساکی

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

سمینار آموزشهای مالی پدر پولدار - رابرت کیوساکی

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) شادن پژواک 01:00:12 336 - 1.5 از 4 رای 14009

توضیحات

آموزشهای مالی پدر پولدار - رابرت کیوساکی 

آشنایی با مدل های کسب درآمد و نحوه  درآمد زایی و پرداخت مالیات  

در دنیای کسب و کار ،چهار مدل درامدی وجود ارد. کارمندان، خوداشتغالان، کارافرینان و سرمایه گذاران.  باید همواره ذهنتان را  باز نگه دارید و بدانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن می باشد  و چگونه میتوانید از یک دسته مالی به دسته دیگر بروید به بهترین دسته یعنی دسته سرمایه گذارن برسید ؛منظور از سرمایه گذاری؛سرمایه گذاری فعال می باشد.

شما الان در بهترین فرصتِ زندگیتون قرار گرفتید، شما الان بهترین امکانات و فرصت را دارید تا پیشرفت کنید و به استقلال مالی برسید.بهترین روش برای یادگیری مسائل مالی اشتباه کردت میباشد .شما چگونه  میخواهید  چیزی یاد بگیرید وقتی قرار نیست اشتباه کنید؟ شما هرچی بیشتر اشتباه کنید باهوش تر می شوید.

برای  کارافرین  باید یاد بگیری چطور یه چیزی رو بفروشی.باید توانایی تحملِ رد شدن را داشته باشید.باید یاد بگیری که با ادما کنار بیایید.خیلیها دوست دارند که دولت  تغییر کند و قوانین  مالیاتی تغییر کند،ولی چیزی که من در زندگی فهمیدم اینه که باید خودم زودتر تغیر کنم.اگه به جای مقصر دونستن دنیا اول از همه روی تغییر کردن خودتان تمرکز کنید،شانس بیشتری برای موفقیت دارین،پس اول از همه خودتون تغییر کنید.

زندگینامه رابرت کیوساکی برای مشاهده علاقمندان در سایت قرار داده شده است.  

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام