کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، 10 قانون موفقیت رابرت کیوساکی

۷,۰۰۰ تومان

خرید

10 قانون موفقیت رابرت کیوساکی

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) شادن پژواک 00:15:42 97 - 1 از 3 رای 12650

توضیحات

10 قانون موفقیت مالی رابرت کیوساکی

برای داشتن آی کیوی اقتصادی باید  بدونید که سه مدل درامد وجود دارد. افرادی که در دسته ی کارمندان  و صاحبان شاغل هستند سخت کار میکنند بدست اوردن درامد. مشکلی که در این روش وجود داره اینه که نرخ مالیات برای این مدل درامد بسیار بالا است .یا براساس حرف وارن بافت باعث شرمندگی که منشی ایشان مالیات بیشتری نسبت به وارن بافت میده،درحالی که وارن بافت  میلیاردها دلار درامد داره.

دومین مدل درامد ، درامد از راه سرمایه و سهام داشتن در بورسه که این درامد ۲۰ درصد مالیات بهش تعلق میگیره.این مدل درامد رو بهش درامد کاپیتالی هم میگن.یعنی اگه من سهامی به ارزش ۱۰ دلار بخرم و به قیمت ۵۰ دلار بفروشم،اون ۴۰ دلاری رو که بدست میارم،۲۰ درصد از اون ۴۰ دلار رو باید مالیات بدم.و اگه خونه ای به ارزش ۱۰۰ هزار دلار بخرم و به قیمت ۲۰۰ هزار دلار بفروشم،بهش میگن درامد کاپیتالی.که باید به خاطرش مالیات زیادی بدهید.

سومین مدل درامد، که بهترین نوع درامدیه،بهش میگن درامد غیر فعال،که درامدیه که به طور روتین هر ماه  بدست میارید.یکی از دلایلی که من الان ثروتمندم  و میتونم در سن پایین بازنشسته بشم اینه که من روی درامد غیر فعال کار کردم و وقت گذاشتم،نه حقوق ماهیانه و نه روی بازار سهام و بورس و اینا،من دلم درامد غیرقعال میخواد.

و شما باید بدونین که اگه دارید سخت کار میکنید،برای چه چیزی دارین به سختی کار میکنین و چه مدل کاری رو دارین انجام میدین و برای داشتن چه مدل درامدی دارین به سختی کار میکنین؟

 بیوگرافی کامل رابرت کیوساکی برای مطالعه شما عزیزان در سایت قرار داده شده است

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام