کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی به فکر یک تجارت باشید قبل از آنکه بیکار شوید - رابرت کیوساکی

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی به فکر یک تجارت باشید قبل از آنکه بیکار شوید - رابرت کیوساکی

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) شادن پژواک 46 11:01:22 - 0.9472656 از 26 رای 15392

توضیحات

کتاب صوتی به فکر یک تجارت باشید قبل از آنکه بیکار شوید 

رابرت کیوساکی 

 وظیفة کارآفرین این است که تجارتی را راه‌اندازی کند که بتواند رشد کند، تعداد زیادی کارمند استخدام کند، برای مشتریانش اعتبار قائل بشود، شخص مدیر آدم مسئولیت‌پذیری باشد، برای تمامی اشخاص که در تجارت مشغول هستند خوشبختی و رفاه فراهم بیاورد، اهل بخشش و صدقه باشد و در نهایت اینکه كسب و كارش نیازی به حضور فیزیکی او نداشته باشد.

قبل از آنکه تجارتی وجود داشته باشد مدیر کار‌آفرین موفق این نوع تجارت را که وصف شد در ذهن خودش خلق می‌کند. طبق گفتة پدر پولدار انجام این کار وظیفة اصلی کارآفرین است

در سراسر دنیا کارآفرینان هر روز صبح از خانواده‌شان خداحافظی می‌کنند و به سوی تجارت خودشان روانه می‌شوند. بسیاری از آن‌ها در حالی سر کار می‌روند که در فکر می‌کنند با طولانی و سخت‌تر کار کردن مشکلات کارشان حل می‌شود. خیلی از آن‌ها متوجه نیستند مشکلاتی که امروزه با آن‌ها دست به گریبان هستند دیروز شروع شده است یعنی خیلی قبل تر از آنکه تجارت‌شان را راه‌اندازی کنند.

یکی از عمده‌ترین دلایل نابود شدن تجارت‌های کوچک خستگی مفرط است. همزمان پول در‌آوردن و ادامه دادن به مسیر هنگامی که بیشتر اوقات‌تان را صرف فعالیت‌هایی کنید که برایتان پول‌سازی نمی‌کنند یا پول هم از جیب‌تان می‌برند بدون آنکه در‌آمدی داشته باشند کار مشکلی است. اگر در فکر راه‌اندازی تجارت خودتان هستید قبل از آنکه از کارتان دست بکشید شاید بهتر باشد که با یک کارآفرین صحبت کنید و ببینید او چه میزان از وقتش را صرف فعالیت‌هایی می‌کند که برایش در‌آمد‌زایی ندارند اما برای ادارة تجارت‌اش لازم هستند. بعلاوه از او بپرسید برای این چالش چه چاره‌جویی‌ای می‌کند.

 شما می توانید زندگی نامه رابرت کیوساکی را با کلیک روی لینک مطالعه کنید.

 

  • 1

(1396/09/12)

با سلام. تراک شماره 22 از کتاب صوتی به فکر ک تجارت باشید .... بدون محتوا و خالی است ! لطفا بررسی نمایید

  • 1

ارسال پیام