کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان - جرالد هودر

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان - جرالد هودر

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 15 05:08:41 - 2.5 از 10 رای 15902

توضیحات

کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

 

جرالد هودر

 

مترجم: آقای دکتر راه رخشان

شما حتما  اتومبیل می‌رانید. از ماشین لباس‌شویی استفاده می‌کنید. استفاده از تلفن همراه را بلد هستید، در اینترنت از این سوی به آن سوی می‌روید، فیلم‌هایی را که در مسافرت گرفته‌اید خودتان مونتاژ می‌کنید، تلویزیون می‌بینید و برای شنیدن موسیقی از سی دی استفاده می‌کنید. نمی‌دانم چه تعداد وسایل و لوازم مصرفی را (که حتی به آنها احتیاج ندارید) در طول زندگی دور و بر خود جمع کرده‌اید. ولی مطمئن هستم که هر چه این وسایل و دستگاهها پیچیده‌تر و گرانقیمت‌تر هستند به همان میزان دفترچه راهنمای همراه آنرا دقیقتر خوانده‌اید، تا بدانید که چطور باید از آن استفاده کنید و در استفاده از آن باید به چه نکاتی بیشتر دقت کنید، چرا که حتما می خواهید سالیان سال از آن وسایل استفاده کنید.

اشما یک مغز هم دارید و از مغز خود بسیار بیش از آن حد که بتوانید تصورش را بکنید، استفاده می‌کنید. اما مطمئنم که تا کنون حتی یک سطر از دفتر راهنمای مغز خود را نخوانده‌اید. واقعاً چرا اینکار را نکرده‌اید؟ 

کاری جدید از شادن پژواک

 

 

 
  • 1

علی شفیعی

(1397/01/25)

کتاب خوبیه و ارزش خرید داره ولی چگونگی استفاده از مغز را نشان نمیده و تنها عملکرد و چگونگی کارکرد آن را تشریح میکنه که البته قدم اول در استفاده بهتر از مغز انسانی میتونه باشه با تشکر از شادن پژواک

  • 1

ارسال پیام