کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی قدرت عادات - چارلز داهیگ

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی قدرت عادات - چارلز داهیگ

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
چارلز داهیگ (charles duhigg) شادن پژواک 6 01:34:45 - 2.50061 از 46 رای 27002

توضیحات

کتاب صوتی قدرت عادات - فصل اول 

درمان عادت

چرایی کارهایی که در زندگی و کسب و کار انجام می‌دهیم

این کتاب که در زمینه بررسی‌های علمی شکل گیری عادت‌ها و تغییرات آن است، پس از نشر موفقیت‌های زیادی کسب کرد که حدود ۶۲ هفته در لیست پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت. و از طرفی در لیست تاثیرگذارترین کتاب‌ها برای مدیران از طرف دانشگاه هاروارد قرار گرفت.

این کتاب دربرگیرنده ی صدها مطالعه دانشگاهی، مصاحبه هایی با بیش از سیصد دانشمند و مدیر و پژوهشی است که در ده ها شرکت انجام شده است.

 

 کتاب حاضر بر روی عادت ها تمرکز می‌کند، همانطور که آنها به صورت تکنینکی تعریف شده اند: عادات، انتخابهایی هستند که ما زمانی آگاهانه تصمیم به انجامشان گرفتیم ولی بعد از مدتی دیگر به آنها فکر نمی کنیم ولی اغلب روزها، همچنان آنها را انجام می دهیم. زمانی، همه ی ما آگاهانه تصمیم می‌گیریم که چه مقدار غذا بخوریم و هنگامی که به دفتر کار رسیدیم بر روی چه چیزی تمرکز کنیم و یا چند وقت به چند وقت چیزی بنوشیم و یا چه هنگام برای دویدن بیرون برویم. سپس ما تصمیم گرفتن را متوقف می‌کنیم و این رفتارها خودکار می شوند. این پیامد طبیعی عصب شناسی ما به شمار آید.

با فهمیدن نحوه رخ دادن عادت شما می‌توانید این الگو ها را به روش انتخابی خود، بازسازی کنید.

بسیاری از انتخاب های ما در طول روز ممکن است به نظر ناشی از تصمیم گیری ای آگاهانه باشد، اما اینگونه نیست. آنها عادات هستند.

با اینکه هر یک از عادت ها به خودی خود نسبتاً کوچک به نظر می‌رسند اما درطول زمان،  غذاهایی که ما سفارش می‌دهیم، آنچه که هر شب به بچه هایمان می‌گوییم، آنچه خرج میکنیم یا پس انداز می کنیم و اینکه ما چه مدت ورزش می‌کنیم و به چه طریق اندیشه هایمان و روتین کاریمان را سازماندهی می‌کنیم، همه و همه تأثیرات به سزایی بر روی سلامتی، بازدهی، امنیت مالی و شادابی ما دارند.

 بیش از 40% اعمالی را که مردم همه روزه انجام می‌دهند در واقع تصمیمات نیستند بلکه عادت ها هستند.

کتاب صوتی قدرت عادات شامل 9 فصل می باشد که به صورت جداگانه در کتابخانه صوتی رسابوک منتشر شده است.

کتاب های مشابه

  • 1

(1398/09/11)

چرا فقط ترک اول باز میشه؟!!

(1397/04/12)

عالی بود

sara shakiba

(1397/02/13)

کتاب خیلی فوق العاده ای هست

(1394/12/26)

كتاب خوبيه

  • 1

ارسال پیام